|
Možnosti chatu
Studentské příkazy:
- /whisp nebo /septej
parametry: "komu" "zpráva"
Slouží v situacích kdy si potřebují dva studenti něco říct aniž by je ostatní slyšeli.
V chatu se všem ukáže zpráva: Odesilatel se nakloní k příjemci a šeptá.
Pokud jste účastníkem toho šeptání následuje dvojtečka a na dalším řádku text šeptané
zprávy pokud se vás zpráva netýká nezobrazí se.
příklad:
/septej "William Cairo" "Dnes večer velká pařba v ředitelně, pošli to dál..."
Výsledek:
Anoran Lorbash se nakloní k William C. Cairo a šeptá:
Dnes večer velká pařba v ředitelně, pošli to dál...
/septej "Ginny M. Weasley" "Už máte náskok tisíc bodů, dostanu už tu pusu?"
Výsledek:
Ronald Wallace se nakloní k Ginny M. Weasley a šeptá:
Už máte náskok tisíc bodů, dostanu už tu pusu?
- /rand nebo /nahoda
parametry: min max
Slouží k simulaci kostky, či jakékoliv jiné náhody. V zásadě pouze vygeneruje náhodné
číslo z rozmezí min až max a vypíše zprávu za vypravěče: "Z možností X-Y náhoda
vybrala: Z"
příklad: /rand 1 6 - simuluje šestistěnou kostku, náhodně
vybere číslo od jedné do šesti /rand 0 1 - simuluje hod korunou, náhodně
vybere 0 nebo 1
- /flaska
parametry: počet
Jde vlastně jen o zjednodušení /rand pro účeli hraní flašky což je dosti obvyklá
zábava tady na hradě. Počet značí počet hráčů zapojených do hry. Hráči se nejdříve
musí rozpočítat, aby každý měl svoje číslo. Příkaz pak vybere náhodné číslo z rozsahu
1 až počet a vypíše zprávu: "Okolo flašky sedí X hráčů. Y roztočil(a) flašku a
ta se po chvíli zastavila na hráči s číslem Z." Y je jméno studenta, který příkaz použil.
příklad:
/flaska 8 - hraje se flaška v osmi hráčích
|
|